søndag 19. februar 2023

Årsmøte 2023

Årsmøte 
 Vikran Utviklingslag

19.02.23, kl 1830

 

    Saksliste:

Sak 1.

Valg av ordstyrer, møtereferent og to til å underskrive protokollen.

Sak 2.

Godkjenning av innkalling.

Sak 3.

Årsmelding.

Sak 4.

Revidert regnskap

Sak 5.

Innkommende saker. .

 

Sak 6.

Forslag til arbeidsplan og budsjett for kommende år,

 

Sak 7.

Valg av leder.

Sak 8.

Valg av styremedlemmer / varamedlemmer.

Sak 9.

Valg av revisor.

Sak 10.

Valg av valgkomite.

 

 

 

Årsmelding

For beretningsåret 2022 

Styret har i beretningsåret bestått av:

 

Leder:  Hilde Ovesen

Tlf.nr. 95 14 24 97

hovesen10@gmail.com

           

Nestleder:  Renate bakkland

Tlf.nr. 99 39 52 21

renatehoili@gmail.com

 

Kasserer:  Bente Ellison

Tlf.nr. 90 11 33 07

benteellison@hotmail.com

 

Sekretær: Camilla Knutsen

Tlf.nr. 91 87 76 93

camillakn@gmail.com

 

Styremedlem: Hans Kristian Nordhus

Tlf.nr. 91 58 18 40

inordhus@start.no

 

Styremedlem: Geir Vollsæter

Tlf.nr. 90 91 17 93

geivoll@gmail.com

 

Varamedlem: Tove Strand Bakke

Tlf.nr. 95 80 09 23

tobakk76@hotmail.com

 

Varamedlem: Ekaterina Trunova

Tlf.nr. 45 69 15 88

 

ekaterina.trunova@gmail.com

 

Ungdomsrepresentant: Ken Godtliebsen

Tlf.nr. 00 00 00 00

ken.godtliebsen@gmail.com

 

Blomsterfondet: Inger Bodil Myhrvold

Tlf.nr. 00 00 00 00

 

    

Valgkomite:

Navn på valgkomitemedlem

Tlf.nr. 00 00 00 00

e.postadresse

Navn på valgkomitemedlem

Tlf.nr. 00 00 00 00

e.postadresse

Navn på valgkomitemedlem

Tlf.nr. 00 00 00 00

e.postadresse

Ingen valgkomite i 2022

 

 

 

Revisor:

Navn på revisor: Nina Larsen

Tlf.nr. 99046576

nina.larsenO@gmail.com

 

 

-        Det har vært avholdt 11 styremøter 

-        Det har vært avholdt 3 folkemøter/fellesmøter

-        Det har vært avholdt 16 møter med andre lag og foreninger

 

 

 

Styret har i 2022  mottatt til behandling:

       Arealplaner: 1

       Høringsuttalelser: 2

        Fradelingssaker: 0

                           Skriftlige henvendelser fra innbyggere: 5

                           Andre saker: 5

 

ANDRE SAKER:

Spørsmål fra innbygger anngående dekning av utgifter for drift av Drømmeplassen. (06.03.22)

• Sak fra innbygger. Rutetider for hurtigbåten og manglende busskorrespondanse. (28.03.22)

• Diverse innspill fra innbyggere til Arealplan for Vikran er oversendt Tone Hammer V/ Tromsø kommune.

 • Innspill fra person i bygda. Vil bompassering i Ryatunnellen inngå i bomringene i Tromsø? Brev sendt til Tenk Tromsø.

• Nedbetaling av Ryaforbindelsen? Når kan vi regne med at denne er ferdig nedbetalt?

• Arealreguleringsplan for Vikran. Vi har skissert ønsker for området Vikran og sendt inn til Tromsø Kommune v/Tone Hammer.

• Bøssebærere til tv-aksjonen

 • Vi har hatt besøk av et kompetansefirma som jobber med utvikling av aktivitetsparker. (BOJL.no) De har vært på Vikran og sett på uteområdet rundt skolen med tanke på å utvide aktivitetsmulighetene. Dette vil i såfall bli et dugnadsopplegg for bygging av diverse aktiviteter. Aktivitetene det er ønske om er; basketballkurver for alle alderstrinn ved gymsalen, sip-line fra lavvo, klatrepark og ballbinge.

 • Sak fra innbygger: Ønske om senere bussavgang til Tromsø enn 07.00- hver dag. Brev sendes til Tide med forespørsel.

 • Ferdigstilling av drømmeplassen.

• Vikran Dagen 2022

 • Sykkelbane/Sykkelløype.

 

SØKNADER OM MIDLER

• Innkjøp av pulk. Idrettslaget, FAU og Utviklingslaget spleiser på denne.

 • Søknad fra mellomtrinnet ved Vikran Skole om innkjøp av 10 gitarer. UL tar kontakt med FAU og hører hva de kan bidra med. Mellomtrinnet har også penger for søppelplukking som de ikke har fått utbetalt og som kan benyttes til formålet.

• Voksentrimmen søker UL om de kan bidra til innkjøp av 10 stk innebandykøller å 5990kr. Vi forhører oss med idrettslag om det er mulig å gjøre et spleiselag. Oppdatering:  Her gikk Idrettslaget for hle beløpet.

                        

Arbeidsplan 2022

 

Vikran brannkorps.

• Lys på Kobbevågen gravlund.

• Kollektiv transport.

• Postlevering.

• Trygg skolevei i distriktene.

• Involvere og invitere ungdommen i bygda - ny dialogkafe.

  Drømmeplassen

 

• Bo- og velferdssenter.

• Rassikring Bogen.

• Legge tilrette for turisme og toalettproblematikken.

• Ny skole.

 

Involvere ungdommene i bygda

Det har vært invitert til dialogkafe, men dette ble avlyst på grunn av for dårlig påmelding.

Nye forslag til hvordan man kan involvere ungdommen i bygda er vurdert og blir igangsatt

når det er mulig.

 

Bo- og velferdssenter

Ressursgruppa består nå av Gry Jane J Nganzo, Hilde Ovesen, Tove S Bakke og Camilla Knutsen.

Renate og Terje trakk seg fra gruppa, og vi takker disse to for kjempegodt arbeid. Vi har invitert

ulike personer i bygda til å bli medlemmer i ressursgruppa vår, personer som vi tror kan løfte

ressursgruppa til nye høyder, men alle har takket nei selv om de er enige i tiltaket og syns Bo og

velferdssenter på Vikran er utrolig viktig. Kanskje er det noen der ute som vi ikke har tenkt på og

som kan tenke seg å jobbe sammen med oss om, da er det bare å ta kontakt med oss !

I 2022 hadde ressursgruppa kun 3 møter.

Vi har sendt nytt brev til kommunen og etterlyst svar på vår henvende om å sette av den

kommunale

tomten på Vikran til helseformål. – og vi fikk svar i august fra Tone Marie Myklevold;

• «Jeg anser dette å være et innspill til pågående revisjon av KPA. Rette adressat er dermed

 

administrasjonen som jobber med dette pt. Saken er forventet å komme over til politisk

side for utlegging til høring ut på senhøsten/årsskiftet og er forventet til endelig politisk

vedtak 2.kvartal 2023.»

Fra Mats Hegg fikk vi dette svaret!

• «Jeg takker for deres innspill og engasjement i saken, og jeg mener man i fremtiden må se

på om det er aktuelt med ett Bo og velferdssenter på Vikran. Men i det korte løpet (10 år) er

det nok andre prosjekter som ligger foran i køen. For eksempel vil nytt Kvaløya bo og

velferdssenter være viktig på kort sikt.

• Det er viktig at utviklingslag ser muligheter i sine områder, og her synes jeg dere er veldig

flinke. Men så er det nok sånn at vi politisk har trange økonomiske rammer å forholde oss

til, og jeg tror ikke disse rammene blir noe romsligere i årene som kommer. Derfor ønsker/

kan ikke jeg å love at vi går for Vikran bo og velferdssenter, men det er viktig at vi politisk

blir påmint behovet og ønsket fra dere »

Oppsummering av vårt arbeid så langt er at politikerne har sett oss, de er enige med oss og de

vet at det blir flere og flere eldre i vår kommune, MEN kommunen har ikke penger! Altså, DE KAN

IKKE LOVE OSS AT DE GÅR FOR BO OG VELFERDSSENTER PÅ VIKRAN!

Det er kommunevalg snart, så vi i ressursgruppa skal no se på det! Det handler ikke bare om å ta

vare på de eldre og syke og gi dem en verdig livssituasjon, men det handler også om fremtiden på

Vikran!

Med et bo og velferdssenter så skaper det flere arbeidsplasser i bygda, og det øker bosettingen

slik at vi får flere barn i barnehagen og på skolen.

Gode kommunale tjenester som skole, barnehage og helse er viktige for at vi skal opprettholde og

øke bosettingen i bygda vår. Det blir også vårt utgangspunkt i vårt videre arbeid med å få

politikerne til å love oss BO OG VELFERDSSENTER PÅ VIKRAN – og bygge det innen 10 år

 

RASSIKRING I BOGEN

Denne saken har stått på arbeidsplanen noen år, og vi har ennå ikke kommet i gang

med denne jobben. Styret tenker å ta kontakt med andre lag som jobber med

rassikring i sine områder. Statens vegvesen og kommunen er også aktører vi må

kontakte.

 

BRANNKORPSET

Vikran utviklingslag ønsker å fortsatt ha det lokale brannkorpset, men sliter med å få innbyggere til å være med. Det vil ikke bli satt vaktuker, så ingen forplikter seg til noe. Men vi ønsker å ha en gruppe som får opplæring av det utstyret vi har, hva gjør man ved en utrykning, hvordan samarbeide med Tromsø brann og redning og får førstehjelps opplæring. Vi håper ved neste informasjonsmøte at innbyggere stiller.

 

VIKRANDAGEN

Fiskekonkurransen lørdag: Grei interesse, ca 15 barn og noen voksne deltok. Båtforeningen stilte med 3 båter og redningsvester samt noen hadde private båter. VUL ordna klart for grilling av skattekister. Det var pengepremier på kr.500,- for største fisk, mest fisk og minste fisk.

 

 

Aktiviteter:

Bagarsjeromsalg ble en suksess, 7 stand ute og det var 7 inne.

Idrettslaget stilte med pil og bue.

Grilling/mat: Utendørs grilling. God mat, mye til overs.

Årets ildsjel på Vikran: Prisen ble gitt ut for første gang og Stig Bakken fikk prisen på 4000,- og blomster. Det er ikke sikker prisen blir gitt ut hvert år, VUL ønsker en uavhengig komitee som står for utvelgelse.

Loddtrekning: Fine premier og godt salg.

Veteranbil/motorisert kjøretøy: Er veldig væravhengig, men det kom noen.

Kafe: Her stilte folk fra bygda opp med mange kaker og stilte opp for kafe vakter.

 

Oppsummering:

Tusen takk til alle som stilte med kaker, kafevakter, hjalp til med opp og nedrigging, teltoppsett og på fiskekonkurransen. Til de kom med motorisertkjøretøy, hadde stand ute eller inne, idrettslaget, båtforeningen og takk til alle som kom som gjest.

VUL ønsker å fortsette med Vikrandagen, men er avhengig av hjelp for å få dette til. Vi håper innbyggere kan stille opp der vi ser det blir behov for hjelp og at bygdas lag og foreninger, selvstendig næringsdrivende og andre vil stille opp ved neste Vikran dag.

 

POSTLEVERING

Takk så mye for henvendelse din vdr pakkeboks fra Posten Norge, så hyggelig at du ønsker pakkeboks.

Vi takker for tipset, dette er et område vi dessverre ikke skal utplassere pakkebokser på.

Men jeg ser at dere har andre tjenester fra Posten på adressen du har oppgitt i søknaden som dere kan benytte dere av, Landpostbud.

Dette er en tjeneste for de som har langt til sitt nærmeste hentested, hvor man blant annet kan bestille gratis hjemkjøring av pakker.

Klikk Her for å lese mer om denne tjenesten og se om din adresse kvalifiserer til Landpostbud.

Ønsker deg en fin dag.

Utviklingslaget har sendt en ny mail der vi ber de revurdere søknaden. Vi har gitt tilbakemelding på at landpostbudtjenesten ikke er optimal med tanke på ikke alle er hjemme på dagtid/post kan leveres til nabo som vi har fått tilbakemelding på. Vi har også nevnt at Vikran/fergekaia er ett knutepunkt der buss stopper, hurtigbåten legger til, tunell er to minutter i kjøretid for de som pendler/kjører forbi, de som ikke har bil/ kan kjøre er avhengig av hjelp fra andre, minimum 30-40 min til nærmeste postpakke henteplass, at fergekaia er opplyst, brøytet, er under oppsyn med tanke på evt hærverk/tyveri, at det er ikke bare er Vikran innbyggere som vil dra nytte av denne tjenesten men også de som bor utenfor men passerer Vikran på vei hjem eller til jobb. Utviklingslaget vil fortsette å jobbe for pakkeboks. Men, DU kan også sende inn din søknad. Trenger ikke å være en organisasjon eller bedrift. Privatpersoner kan også søke. Håper flere sender inn søknad! Vi oppdaterer når vi får svar.

Fra deres nettside:

Vil dere ha Pakkeboks?

Pakkeboksene plasseres ut der hvor folk bor og ferdes, slik at så mange som mulig kan spare verdifull tid i hverdagen. Dette bidrar også til en mer bærekraftig netthandel og pakkelevering. Dersom ditt borettslag, sameie eller eiendom har plass til pakkebokser kan dere sende inn en søknad om å få pakkebokser til deres nabolag. Boksene kan benyttes og være til glede for både beboerne rundt boksen og alle som bor i nærområdet.

 

 

 

 

 

DRØMMEPLASSEN

I 2019 ble det annonsert fra 4H Troms at de har søkt Gjensidigestiftelsen om tilskudd for å bygge 5 Drømmeplasser i Troms. 4H Troms fikk midler til å gjøre dette og det ble da satt sammen en arbeidsgruppe i bygda for å få til en slik plass her. Gruppen besto av flere lag: Utviklingslaget, Framsyn 4H Bygdelaget, Båthavna, Grunneierlaget, skolen og Barnehagen.  Det var mye diskusjoner fram og tilbake for å finne en egnet plass til dette. Det var gode diskusjoner og grunneiere ble spurt. Etter nærmere diskusjon og gode samtaler, så falt valget på Kobbevågen. Et godt samarbeid ble etablert blant gruppene. Det ble laget en egen messengergruppe for alle ledere i de forskjellige lagene. Det var satt sammen en jury fra 4H Troms som skulle vurdere de søknadene som kom inn. Denne juryen besto av medlemmer fra Fylkesstyret, ansatte fra 4H-kontoret, medlem fra Gjensidigestiftelsen og regionkoordinator for Troms, Finnmark og Nordland.

Kriteriene for Drømmeplassen er tidligere lagt ut på facebooksiden til Utviklingslaget. Vikran ble da en av vinnerne til en slik plass og arbeidet ble satt i gang, slik at plassen kunne bli klar til en Gapahuk og toalett. Mange trær måtte sages og avtalen med grunneier er at han fikk bjørkebusker og Plassen fikk older og annet trevirke. Material og utstyr ble bestilt og arbeidet ble startet. Det ble en mye lengere byggeprosess enn det vi hadde sett for oss, da koronaen kom til Norge. Alt ble stengt ned og vi fikk ikke gjort noe på flere måneder.  Leder av Utvkilingslaget har stått som ansvarlig for bestiliing av materialer og utstyr, etter beskjeder fra kyndige snekkere. Leder har også vært ansvarlig for all betaling av materialer og utstyr, da kasserer i den tid ikke ville være ansvarlig for Drømmeplassen. Da Framsyn 4H også har vært med å bidratt en god del med økonomien på Drømmeplassen, så er dette regnskapet revidert og godkjent av revisoren til 4H.  Det blir lagt ut et fullt regnskap fra begge lagene, på årsmøtet.

Vi har nå noen få justeringer igjen på Gapahuken, så er den  klar til offisiell åpning våren 2023. Der blir alle involverte invitert, sammen med bygda. Dette er da Gjensidigestiftelsen og 4H Troms blant annet.

Plassen er tilrettelagt  universelt og bygget for at alle skal kunne bruke den.  Siste som er gjort ar at veien ned til plassen er gruset og planert. Slik at også rullestolbrukere skal kunne bruke plassen. Det er også blitt mulighet for å frakte varer og personer med funksjonsnedsettelse ned til Gapahuken.  Alle er hjertelig velkommen til å bruke plassen så mye som de ønsker. Ved ligger der, og foreløpig er det 2 stk bålpanner og en pizzaovn der…., til bruk oppå bålpannen. Og Framsyn 4H har fått tilskudd for å kjøpe inn en del utstyr, som foreløpig ikke er tatt i bruk.

Til slutt vil jeg takke alle de som har vært med å bidratt for at Drømmeplassen ble til. Mye kaffe og pausemat er gått med der. Barn og unge har vært med å bidratt med vedsaging, bæring, skruing, spikring og mye annet. Lag og foreninger har bidratt med løfting, bygging, trraktorer og måling av vinkler og hjørner. TUSEN TAKK ALLE SAMMEN😊

 

 

Revidert regnskap

 

Regnskap blir lagt fram på årmøtet

 

 

Forslag til arbeidsplan og budsjett for 2023

 

  Swingkurs, førstehjelpskurs, lefsekurs etc

 * Internasjonale dagen. (Matfestival)

 * Brannkorpset

 *Lys på Kobbevågen Gravlund

 *Kollektivtransport

 *Postlevering

 *Trygg skolevei

 * Skolen

 *Rassikring i Bogen

 *Turisme

 

 

-        Budsjettforslag for 2023

INNTEKTER

 

Tilskudd

50 000

Tilskudd andre

         0

Bankrente

       50

Sum inntekter

50050

 

 

KOSTNADER

 

Vervegodtgjørelse

11000

Admin.kostnader

  1000

Fellesmøte

  1000

Nettsiden

  5000

Gaver

  4000

Til styrets disposisjon

 60000

Representasjonsutgifter

 10000

Sum kostnader

92000

Merknad: Underskudd dekkes av oppsparte midler

 

 

VALG

Følgende styremedlemmer er på valg:

Hilde Ovesen – leder

Bente Ellison – styremedlem

Camilla Knutsen – styremedlem

Ekaterina Trunova – varamedlem

Tove Strand Bakke – varamedlem

Ken Godtliebsen – ungdomsrepresentant

Nina Larsen – revisor

Inger Bodil Myhrvold – blomsterfondet

 

Valgkomiteens innstilling legges fram på årsmøtet

 

 

 

 

 



 


ÅRSMØTEREFERAT   19. 02. 2023
Vikran Utiklingslag

Sted: Vikran Gymsalen          Kl. 1830
8 stemmeberettige fremmøtt på årsmøtet.

 


Saksliste:

Sak 1.   Valg av ordstyrer, møtereferent og 2 til å underskrive årsmøteprotokoll.

Sak 2.   Godkjenning av innkallingen.

Sak 3.  Årsmelding.

Sak 4.   Revidert regnskap.

Sak 5.   Innkommende saker.

Sak 6.   Forslag til arbeidsplan og budsjett.

Sak 7.   Valg av leder

Sak 8.   Valg av styremedlemmer/ varamedlemmer

Sak 9.   Valg av revisor.

Sak 10. Valg av valgkomite.

Sak 1.

Valg av ordstyrer, møtereferent og 2 til å underskrive årsmøteprotokoll.

 

       

  Ordstyrer:                                     Renate Bakkland  valgt.

  Møtereferent:                               Tove Strand Bakke valgt

  Protokollunderskriver 1:              Ragnar Wartiainen valgt.

  Protokollunderskriver 2:              Ulrik Pettersen valgt.

 

Sak 2.

Godkjenning av innkalling.

 

 

Kommentarer/ merknader: Innkalling ble lagt ut for sent på 9057 Vikran

Innkallingen godkjent

 

Sak 3.

Årsmelding.

 

 

Kommentarer/ merknader: Ingen

Årsmeldingen godkjent

 

 

 

Sak 4.

Revidert Regnskap

 

 


Kommentarer/ merknader: Utviklingslaget har for mye penger på bok, som vi ønsker å bruke til bygda.

Regnskapet til Drømmeplassen er godkjent av revisorene i både 4H og Utviklingslaget. Da det ikke er noe utlegg fra Utviklingslaget i 2022, så er ikke regnskapet lagt ved.  Kun utgifter og inntekter fra begge lagene er lagt frem for årsmøtet. Drømmeplassen er blitt en flott plass.

Regnskapet godkjent

 

Sak 5.

Innkommende saker.

 

 

Sak 6.

Forslag til arbeidsplan og budsjett,  etter forslag fra styret.

 

 

Kommentarer/ merknader:

-          Forslag at Vikran jobber for omsorgsboliger. Gruppen mener at det allerede har omsorgsboliger i Bo-og velferdssenteretprosjektet

-          Spørsmål om ikke VUL kan kjøpe inn gitarer til musikkundervisningen, som elever ved skolen har søkt på,  og ikke gå innom FAU. Årsmøtet gikk for at VUL gjør det og oppmuntrer elevene om at de søker på andre ting de har behov for.

- Swingkurs, førstehjelpskurs,lefsekurs og andre kurs

- Internasjonal matdag

- Brannkorps (Nye kandidater har meldt seg)

- Lys på Kobbevågen Gravlund

- Kollektivtransport

- Postlevering

- Trygg skolevei

- Skolen

- Rassikring i Bogen

- Turisme

Tilføyer Bo-og velverdssenteret og venterommet på kaia på arbeidsplanen.

Møte angående Brannkorpset blir avtalt og Ulrik kontaktes for opplæring av utstyret de har.

Sak angående Bo og velferdssenteret- ønske om å få fart på arbeidet.

Arbeidsplan godkjent

Budsjett godkjent

 

Sak 7.

Valg av leder.

 

 

VUL har ikke klart å få valgkomite opp å gå, selv om manger er spurt. Sittende styre har sagt ja til å sitte til neste årsmøte og fortsetter å jobbe for å få på plass en valgkomite.

Camilla Knutsen og Ken Godtliebsen har takket nei til å fortsette.

 

Hilde Ovesen sitter som leder, for 1 år.

 

Sak 8.

Valg av styremedlemmer/ varamedlemmer.

 

 

 

Renate Bakkland sitter som  styremedlem, for 1 år.

Bente Ellison sitter som styremedlem, for 1 år.

Hans Kristian Nordhus sitter som styremedlem, for  år.

Geir Vollsæter sitter som styremedlem for 1år.

Tove Strand Bakke sitter som varamedlem for 1 år.

Ekaterina Trunova sitter som varamedlem for 1 år.

Ungdomssrepresentant Nikolay Ovesen Sunde sitter for 1 år

Blomsterfondet: Inger Bodil sitte 1 år

Medlemmene blir enig om de sitte 1 eller 2 år.

 

Sak 9.

Valg av revisor.

 

 

 

Nina Larsen sitter som revisor, for 1 år.

 

 

 

 

 

 

Sak 10.

Valg av valgkomite.

 

 

Styret må jobbe i året som kommer , for å finne folk til valgkomite.

 

 

Det nye styret med kontaktinfo:

Navn

Rolle i styret

Epost (privat)

Telefon

Hilde Ovesen

Leder

hovesen10@gmail.com

 95142497

Renate Bakkland

Styremedlem

renatehoili@gmail.com

 99395221

Bente Ellison

Styremedlem

benteellison@hotmail.com

 90113307

Hans Kristian Nordhus

Styremedlem

inordhus.no@start.no

 91581840

Geir Vollsæter

Styremedlem

geivoll@gmail.com

 90911793

Tove Strand Bakke

Varamedlem

tobakk76@hotmail.com

  95800923

Ekaterina Trunova

Varamedlem

ekaterina.trunova@gmail.com

95800923

Nikolay Ovesen Sunde

Ungdomsrepresentant

nos1234_tassen2022@outlook.com

 40608749

Inger Bodil Myhrvold

Blomsterfondet

 

 

 

 

 

 

Hilde Ovesen

Webansvarlig

 

 

Lagets navn

Vikran Utviklingslag

Lagets postadresse

Brokskarvegen 1224, 9057 Vikran

Lagets epostadresse

vikranutviklingslag@gmail.com


Årsmøtet slutt kl.1930

Sted/ dato:    Vikran 19.02.2023

 

Hilde Ovesen

Sign. Leder

 

Ragnar Wartiainen                                                                   Ulrik Pettersen
Sign.                                                                                                       Sign.






STYRET FOR 2023


Leder:  Hilde Ovesen

Tlf.nr. 95 14 24 97

hovesen10@gmail.com

             

Nestleder:  Renate bakkland

Tlf.nr. 99 39 52 21

renatehoili@gmail.com

 

Kasserer:  Bente Ellison

Tlf.nr. 90 11 33 07

benteellison@hotmail.com

 

Styremedlem: Hans Kristian Nordhus

Tlf.nr. 91 58 18 40

inordhus@start.no

 

Styremedlem: Geir Vollsæter

Tlf.nr. 90 91 17 93

geivoll@gmail.com

 

Varamedlem: Tove Strand Bakke

Tlf.nr. 95 80 09 23

tobakk76@hotmail.com

 

Varamedlem: Ekaterina Trunova

Tlf.nr. 45 69 15 88

 

ekaterina.trunova@gmail.com

 

Blomsterfondet: Inger Bodil Myhrvold

Tlf.nr. 00 00 00 00

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar